مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 09:202021-06-09اجتماعي

جزییات استفاده بازنشستگان کشوری و فرزندانشان از دوره های فنی


مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از مشخص شدن جزییات و شکل عمل به تفاهم نامه این صندوق با سازمان فنی و حرفه ای کشور برای تامین نیازهای آموزشی بازنشستگان و فرزندان آنها، - ، محمود مرتضایی فرد اظهار داشت: به دنبال امضای تفاهم نامه همکاری بین صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان فنی و حرفه ای کشور در راستای اجرای آموزش های مهارتی برای بازنشستگان، همسر و فرزندان این صندوق در اردیبهشت ماه امسال، کارگروهی برای تعیین جزییات، تدوین دستورالعمل های لازم و شیوه های عملیاتی شدن این تفاهم نامه تشکیل شد.

وی افزود: برهمین اساس، بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش این صندوق از هم اکنون می توانند به درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.

ir مراجعه و از جزییات این طرح به عنوان بسته سیزدهم طرح یاری مطلع شوند.

مرتضایی فرد با اشاره به کلیات این طرح گفت: این طرح در مراکز دولتی آموزش فنی و حرفه ای (در صورت داشتن ظرفیت) به صورت رایگان و در آموزشگاه های آزاد (دارای مجوز از سازمان فنی و حرفه ای) با ارائه 5 تا 30 درصد تخفیف اجرا می شود.

وی یادآور شد: این امکان برای خانه های امید نیز وجود دارد که در صورت وجود متقاضی و تجهیزات متناسب با دوره مورد نظر، چنین دوره های آموزشی با تخفیف مناسب در آنها برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات استفاده بازنشستگان کشوری و فرزندانشان از دوره های فنی

جزییات استفاده بازنشستگان کشوری و فرزندانشان از دوره های فنی