مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 09:102021-06-09سياسي

محکوم به قصاص شوشتری از اجرای حکم رهایی یافت


با تلاش و کوشش دادستانی و اعضای شورای حل اختلاف این شهرستان، یک قاتل قبل از 48 ساعت از رسیدن به چوبه دار با عفو و بخشش اولیای دم از قصاص نفس نجات یافت.

- ، مصطفی آباد در خصوص جزییات این خبر اظهار کرد: یک نزاع جمعی در سال 1394 رخ می دهد که یکی از متنازعان به منزل همسایه خود پناه می برد و فرد دیگری که فرد پناهنده را دنبال کرده بود از پدر همسایه می خواهد که فرد پناهنده را تحویل دهد.

رییس دادگستری شوشتر اضافه کرد: پدر همسایه در دفاع از پناهنده خود با آن فرد بحث می کند و پس از مدت کوتاهی این بحث تبدیل به درگیری شده و پدر همسایه توسط آن فرد به ضرب گلوله به قتل می رسد و متواری می شود.

وی بیان کرد: پس از دستگیری قاتل و رد شدن مراحل قانونی پرونده و با تنفیذ حکم قصاص نفس توسط دیوان عالی کشور، پرونده برای اجرای حکم قصاص قاتل به اجرای احکام ارجاع داده می شود.

آباد ادامه داد: در این چند سال، بزرگان و خیران فراوانی در راستای جلب رضایت و عفو و بخشش اولیای دم واسطه شده اند ولی نتیجه ای حاصل نشده و خانواده مقتول بر اجرای حکم قصاص پافشاری می کردند و قاتل در انتظار کابوس اجرای حکم قصاص خود بود.

وی تصریح کرد: اولیای دم با اصرار بر اجرای قصاص قاتل، مقدمات اجرای حکم قصاص را انجام داده و قاتل به قرنطینه می رود که در 48 ساعت باقیمانده برای اجرای حکم قصاص و با ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکوم به قصاص شوشتری از اجرای حکم رهایی یافت

محکوم به قصاص شوشتری از اجرای حکم رهایی یافت