مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 08:302021-06-09اجتماعي

ایستگاه های اتوبوس و تاکسی قم ساماندهی می شوند


معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم از ساماندهی ایستگاه های اتوبوس و تاکسی سطح شهر با اختصاص بودجه های مشخص خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، عباس ذاکریان با اشاره به اهمیت ارتقای کیفیت خدمات در حمل ونقل عمومی اظهار کرد: استفاده از حمل ونقل عمومی و کاهش تردد خودروی شخصی در سفرهای درون شهری نیازمند ارائه خدمات مطلوب و ایجاد زیرساخت های مناسب است.

وی نوسازی ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی و برنامه ریزی در ارائه خدمات توجه به ایستگاه های اتوبوس و تاکسی را ضروری خواند و افزود: ساخت ایستگاه های اتوبوس و تاکسی استاندارد و مطلوب علاوه بر زیبایی و دکور  شهر در سهولت و ارائه خدمات به مردم تأثیر بسیاری دارد.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم نصب و اصلاح ایستگاه ها و سایه بان ها را بخشی از وظایف مدیریت و نظارت بر حمل ونقل شهری دانست و ابراز کرد: یکی از اتفاقات مثبت در حوزه حمل ونقل اختصاص بودجه با عنوان نگهداری از ایستگاه های سطح مناطق بوده و دستورات لازم به مدیران مناطق ابلاغ شده است.

وی نصب، شستشو، تعمیرات و نگهداری ایستگاه ها را موضوع مصرف بودجه نگهداری از ایستگاه های عنوان کرد و گفت: رنگ آمیزی بدنه و کف سایبان ها، تهیه و نصب شیشه برای جداره پشت، کناری و قسمت مثلثی سایبان ها بخشی از برنامه ساماندهی وضعیت ظاهری ایستگاه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستگاه های اتوبوس و تاکسی قم ساماندهی می شوند

ایستگاه های اتوبوس و تاکسی قم ساماندهی می شوند