مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 08:302021-06-09اقتصادي

تخفیف 25 درصدی بلیت سفر ریلی به قم و مشهد در دهه کرامت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از شرکت رجا؛ معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اعلام اینکه این تسهیلات برای بازه حرکتی 22 خرداد تا اول تیر ماه سال 1400 برای انجام سفر های ضروری هم وطنان است، - به مناسبت گرامیداشت ولادت مبارک امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) در دهه کرامت، تسهیلات سفر با قطار شرکت رجا به صورت تخفیف 25 درصد ارائه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از شرکت رجا؛ معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اعلام اینکه این تسهیلات برای بازه حرکتی 22 خرداد تا اول تیر ماه سال 1400 برای انجام سفر های ضروری هم وطنان است، گفت: در قالب طرح مذکور به مسافران با نام های مبارک معصومه و رضا که در بازه های زمانی ذکر شده از طریق کانال های فروش رجا (سایت رجا، سامانه تلفنی 1539 و آژانس های مسافرتی)، بلیت قطار های این شرکت با مبدأ یا مقصد قم و مشهد را خریداری کنند، 25 درصد تخفیف اعطا می شود.

رضا عصاری افزود: اعمال این تخفیفات بدون نیاز به هیچ گونه مراحل اداری در فرآیند خرید بلیت، به صورت خودکار و بدون محدودیت در مسیر های منتهی به مشهد یا قم صورت می پذیرد.

معاون اجرایی شرکت رجا در خصوص اجرای شیوه نامه های بهداشتی در قطار های رجا گفت: با شیوع ویروس کرونا در کشور، این شرکت اقدامات متعددی با شعار سفر هوشمند (سفر+سلامت)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف 25 درصدی بلیت سفر ریلی به قم و مشهد در دهه کرامت

تخفیف 25 درصدی بلیت سفر ریلی به قم و مشهد در دهه کرامت