مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 08:252021-06-09اقتصادي

معرفی بهترین چیلر تراکمی و داکت اسپلیت برای ساختمان های ایران


پیشرفت علم و تکنولوژی باعث شده است تا سیستم های تهویه مطبوع که گرما و سرمای ساختمان اداری یا مسکونی را تنظیم می کنند، بسیار پیچیده تر از قبل شده و برای هرگونه کاربرد و استفاده، محصولات متنوعی تولید و به بازار عرضه شود.

در سبک مدرن معماری در ایران، استفاده از دو مدل سیستم تهویه مطبوع، چیلر تراکمی و داکت اسپلیت، که در دنیا نیز بسیار محبوب هستند، بیشتر از قبل شده است.

چیلر تراکمی مناسب ساختمان های ایران چیلر تراکمی به دلیل توانایی بالای و عملکرد مناسب کاربردهای زیادی دارد که می توان به مصارف صنعتی، نگه داری مواد غذایی و تهویه مطبوع در ساختمان های اداری و مسکونی اشاره کرد.

قبل از اینکه برای خرید بهترین چیلر تراکمی اقدام نمایید، لازم است تا چند نکته را در نظر داشته باشید که در ادامه به بررسی و توضیح آن ها پرداخته شده است: اولین نکته در رابطه با این موضوع این است که با توجه به مصرف انرژی بالای این نوع از سیستم های تهویه مطبوع، محصولی را انتخاب نمایید که نسبت به بازده آن، انرژی کمتری را مصرف کند در رابطه با این موضوع باید گفت که چیلر های تراکمی دایکین علاوه بر اینکه کیفیت ساخت بالایی دارند، مصرف برق بهینه ای داشته و شرایط صرفه جویی را مهیا می کنند؛ دومین نکته که لازم است در نظر بگیرید این است که باید بر اساس نیاز و فضایی که می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی بهترین چیلر تراکمی و داکت اسپلیت برای ساختمان های ایران

معرفی بهترین چیلر تراکمی و داکت اسپلیت برای ساختمان های ایران