مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 08:052021-06-09سياسي

تأکید بر استفاده از ظرفیت اراضی صنعتی بلااستفاده در اجرای طرح زرات چوب


نماینده عالی دولت در گیلان با تأکید بر لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت شرکت های نئوپان و پالت ساز گیلان گفت: برای تحقق شعار سال در حوزه زراعت چوب استفاده از اراضی صنعتی بلااستفاده برای اجرای طرح زراعت چوب گامی مؤثر در تحقق شعار سال و ایجاد اشتغال و توسعه تولید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ارسلان زارع ظهر امروز در جلسه ستاد زراعت چوب در سالن اجتماعات شهید انصاری استانداری گیلان با بیان اینکه زراعت چوب در استان یک ظرفیت ارزشمند در راستای اشتغال زایی است، اظهار کرد: اجرای طرح زراعت چوب در استان باید به بهترین نحو اجرا شود، زیرا انجام این کار منجر به ایجاد اشتغال در استان می شود.

وی، با تأکید بر لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت شرکت های نئوپان و پالت ساز گیلان گفت: به منظور رونق و بهره گیری از ظرفیت کامل این شرکت ها و ضرورت تأمین مواد اولیه صنایع سلولزی، اجرای طرح زراعت چوب باید مورد تأکید قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در گیلان یکی از راه های اجرای درست طرح زراعت چوب را استفاده از اراضی صنعتی بلااستفاده دانست، بیان کرد: برای تحقق شعار سال در حوزه زراعت چوب استفاده از اراضی صنعتی بلااستفاده برای اجرای طرح زراعت چوب گامی مؤثر در تحقق شعار سال و ایجاد اشتغال و توسعه تولید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید بر استفاده از ظرفیت اراضی صنعتی بلااستفاده در اجرای طرح زرات چوب

تأکید بر استفاده از ظرفیت اراضی صنعتی بلااستفاده در اجرای طرح زرات چوب