مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 07:552021-06-09سياسي

مدیریت جریان انقلاب اقتدار اقتصادی به ارمغان می آورد


رییس کمیته اقتصادی شورای ائتلاف گفت: جریان انقلاب مدیریت امور را در دست بگیرد با نگاه تخصصی، می تواند دهه پنجم انقلاب را به دهه اقتدار اقتصادی تبدیل کند.

- ، محمدرضا پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، در نشست کمیته شوراها و مدیریت شهری و روستایی معاونت اقشار ستاد سید ابراهیم رییسی که شامگاه شب گذشته (سه شنبه) برگزار شد، با اشاره به طرح درآمدهای پایدار شهرداری ها،گفت: در روزهای اخیر در کمیسیون اقتصادی مباحثی در مورد درآمدهای پایدار شهرداری ها مطرح شد که مفصل بحث کردیم.

وی افزود: یکی از اتفاقات خوب این است که امیدواریم شورای نگهبان تا پایان تیرماه اصلاح قانون مالیات ارزش افزوده را تایید کند و قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده اعمال شود.

یکی از سرفصل های این قانون افزایش سهم پایدار شهرداری ها نسبت به قانون فعلی است، که خبر خوبی تلقی می شود.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: پیش از این قانون مالیات بر ارزش افزوده به صورت آزمایشی اجرا می شد که مشکلات آن را برطرف کردیم، لذا این قانون بعد از حدود چهار سال در تابستان نهایی می شود.

پورابراهیمی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فضای جامعه و انتخابات، تصریح کرد: از زمان جنگ دو جریان فکری در جامعه شکل گرفت، جریان اول بر ایستادگی و مجاهدت در برابر دشمن تاکید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت جریان انقلاب اقتدار اقتصادی به ارمغان می آورد

مدیریت جریان انقلاب اقتدار اقتصادی به ارمغان می آورد