مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 07:552021-06-09اقتصادي

پیشرفت کند طرح جامع گمرک «پرویزخان»/ راهداری: کمبود اعتبار داریم


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: مرز رسمی پرویزخان در قصرشیرین، بزرگترین شاهراه اقتصادی ایران و قلب تپنده صادرات کالاهای غیرنفتی کشورمان به عراق است که طرح جامع ساماندهی آن به دلیل مشکلات مالی به کندی پیش می رود.

- فریبرز کرمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص کندی طرح جامع ساماندهی مرز رسمی پرویزخان در قصرشیرین، اظهار داشت: پرویزخان از اواخر سال 76 به طول 900 کیلومتر به کشورهای اروپایی است و اکنون نیز با توجه به وضعیت نامناسب زیرساخت ها در عراق، بهترین زمان سرمایه گذاری ایران در این کشور و اقلیم کردستان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، از پیشرفت کند طرح جامع گمرک پرویزخان به دلیل کمبود اعتبار خبر داد و گفت: طرح جامع گمرک پرویزخان با بودجه 80 میلیارد تومانی آغاز و تاکنون 40 میلیارد تومان برای آن هزینه شده که به علت کمبود اعتبار اکنون فعالیت زیادی انجام نمی شود.

وی تصریح کرد: طرح جامع گمرک پرویزخان از خرداد 97 آغاز شده و تا به حال حدود 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و فاز نخست آن شامل محوطه 14 هکتاری به زودی تحویل داده می شود.

کرمی بیان کرد: اجرای بتن غلتکی محوطه 14 هکتاری، بتن غلتکی یکی از لاین های ورودی اصلی و بخشی که نزدیک به نقطه صفر مرزی است، انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت کند طرح جامع گمرک «پرویزخان»/ راهداری: کمبود اعتبار داریم

پیشرفت کند طرح جامع گمرک «پرویزخان»/ راهداری: کمبود اعتبار داریم