مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 07:252021-06-09سياسي

راه اندازی شعبهٔ طلایه داران صلح و سازش در اتاق بازرگانی قزوین


هشتاد و نهمین شعبهٔ طلایه داران صلح و سازش استان در اتاق بازرگانی قزوین راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حجت الاسلام نورالله قدرتی، رییس کل دادگستری استان قزوین ظهر امروز در آیین راه اندازی شعبهٔ طلایه داران صلح و سازش اتاق بازرگانی قزوین گفت: دستگاه قضایی نسبت به آسیب های موجود در جامعه حساسیت ویژه ای دارد و بر این باوریم که لازم است اصل پیشگیری توسط تمامی دستگاه ها و نهادها محقق شود.

وی افزود: در بررسی پرونده های قضایی، علل و ریشه های آسیب های اجتماعی احصاء و شناسایی می شود تا با اقدامات پیشگیرانه، از تکرار آن ها در مراجع قضایی جلوگیری شود.

قدرتی اظهار کرد: بسیاری از پرونده های بخش اتاق بازرگانی نیاز به طرح در مراجع قضایی ندارد و باید با صلح و سازش حل و فصل شوند، هدف از تشکیل این شعبه ایجاد صلح و سازش در پرونده های مطروحه است.

رییس کل دادگستری استان قزوین عنوان کرد: اتاق بازرگانی قزوین با راه اندازی شعبهٔ طلایه داران صلح و سازش می تواند به دستگاه قضایی در جهت رفع مشکلات و اختلافات فعالان تولید و تجارت کمک کند.

قدرتی بیان کرد: اتاق بازرگانی قزوین یکی از مجموعه های مؤثر در حوزهٔ اقتصاد و تجارت استان است که بدون ایجاد هزینه برای دولت، در بسیاری از موارد و مسائل راهگشا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی شعبهٔ طلایه داران صلح و سازش در اتاق بازرگانی قزوین

راه اندازی شعبهٔ طلایه داران صلح و سازش در اتاق بازرگانی قزوین