مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 07:252021-06-09سياسي

شرکت در انتخابات وظیفه ای ملی و تکلیفی دینی است


مشارکت مردم در انتخابات های مختلف در ایران نماد مردم سالاری دینی بوده و حضور در این عرصه وظیفه ای ملی و تکلیفی دینی محسوب می شود.

- ، ماموستا سید حسین حسینی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان سقز اظهار کرد: 28 خرداد ماه روزی سرنوشت ساز در حرکت انقلابی مردم ایران خواهد بود و بار دیگر حماسه ای جاودانه خلق خواهد شد.

وی افزود: مردم مسلمان ایران با احساس مسئولیت همیشگی خود در عرصه انتخابات نقشی مهم برعهده داشته اند و طی چهل سال از عمر با برکت نظام جمهوری اسلامی این مهم را به جهانیان ثابت کرده اند.

امام جمعه سقز با تأکید بر مشارکت گسترده مردم در انتخابات پیش رو اظهار کرد: حضور مردم در این عرصه موجب ناامیدی و شکست دشمنان بوده و هر رأی به مصابه تیری در قلب دشمنان است.

کامیل کریمیان فرماندار سقز نیز در این مراسم اظهار کرد: سقز دومین شهرستان استان از لحاظ جمعیت بوده و در انتخابات 28 خرداد نیز 998 نفر برای شوراهای روستاها و 93 نفر نیز برای شوراهای شهرهای تابعه این شهرستان داوطلب شده اند.

وی افزود: تمام امکانات و تجهیزات و ادارات مستقر در این شهرستان برای برگزاری انتخاباتی منسجم و باشکوه به کار گرفته شده است و امیدواریم داوطلبان نیز با رعایت موازین قانونی و اخلاقی زمینه ساز مشارکت هرچه بیشتر مردم باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت در انتخابات وظیفه ای ملی و تکلیفی دینی است

شرکت در انتخابات وظیفه ای ملی و تکلیفی دینی است