مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 07:052021-06-09سياسي

معنای تبلیغات خیابانی میلیاردی در این روزهای گرفتاری مردم چیست؟


با نزدیک شدن به زمان تبلیغات رسمی کاندیداها، اهمیت توجه دادن فضای عمومی جامعه به پشت پرده اهداف آنانی که تبلیغات میلیاردی برای راه یافتن به شورا می کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی خسروی در یادداشتی آورده: انتخابات شورای شهر در این دوره با انتخابات ریاست جمهوری همزمان برگزار می شود و کاندیداها این فرصت را در فضای ذهنی جامعه می یابند که با گفت وگوی متعدد و مجزا در بستر عمومی جامعه و یا در فضای مجازی به بیان و معرفی توانایی ها و ظرفیت های فردی خود برای تصدی کرسی شورا بپردازند.

اما در بندرعباس در دوره های متعددی از انتخابات شورای شهر شاهد بمباران های تبلیغاتی بیهوده ای با هزاران پوستر و بنر بر در و دیوار شهر هستیم که نه تنها تصویری در بندرعباس در دوره اخیر سنگ محکی برای کاندیداهای متعدد بود و حالا انتخابات شورای شهر نباید از دید ناظرانی که مسؤولیت دینی و شرعی در برخورد با مفاسد انتخاباتی دارند، دور بماند.

آنانی که در محلات به اسم لیدرهای انتخاباتی از کاندیداها پول می گیرند و کاندیداهایی که به چنین جماعتی پول پرداخت می کنند، هر دو در رقم زدن آینده ای سیاه برای شهر نقش دارند.

بر هیأت نظارت بر انتخابات نیز واجب است که با شناسایی این دست از کاندیداها و برخورد جدی با آنان و بدون مماشات با افرادی که خود را در آغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معنای تبلیغات خیابانی میلیاردی در این روزهای گرفتاری مردم چیست؟

معنای تبلیغات خیابانی میلیاردی در این روزهای گرفتاری مردم چیست؟