مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 06:152021-06-09سياسي

164 بازرس بر فرآیند برگزاری انتخابات در قرچک نظارت می کنند


164 بازرس بر فرآیند برگزاری انتخابات در این شهرستان نظارت می کنند.

- ، بهمن خطیبی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت :164 بازرس بر فرآیند برگزاری انتخابات در این شهرستان نظارت می کنند.

وی افزود: 153 بازرس برای تمامی شعب اخذ رأی شهری و روستایی و همچنین 10 سربازرس و یک بازرس ویژه در کنار رییس و اعضای هیأت بازرسی شهرستان مأمور نظارت بر فرآیند برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و دومین میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هستند.

خطیبی عنوان داشت: برگزاری انتخاباتی شفاف، سالم و با مشارکت حداکثری از اهداف مجریان این دوره از انتخابات است که برای تحقق این مهم بازرسان نیز وظیفه مهمی برعهده دارند.

فرماندار قرچک بیان داشت: رعایت اصل بی طرفی و امانتداری اعضای بازرسی انتخابات برای صیانت و حفاظت از آرای مردم همواره مورد تأکید است و شهروندان محترم می توانند گزارش شکایات و انتقادات خود را در رابطه با هرگونه تخلفات انتخاباتی با شماره تماس 36171603 در میان بگذارند.

خطیبی گفت: عملاً تبلیغات انتخاباتی نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در زمان قانونی و مقرر از بیستم خرداد آغاز تا 26 خرداد ماه ادامه خواهد داشت؛ این در حالی است که روز 27 خرداد ماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

164 بازرس بر فرآیند برگزاری انتخابات در قرچک نظارت می کنند

164 بازرس بر فرآیند برگزاری انتخابات در قرچک نظارت می کنند