مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 04:552021-06-09سياسي

دغدغه تشکل های تبلیغی تحقق حضور حداکثری مردم در انتخابات باشد


مدیرکل تبلیغ حوزه های علمیه خواهران با اشاره به اثرگذاری کار تشکیلاتی در بحث انتخابات، گفت: نیاز به یک کار تشکیلاتی منسجم و قوی از سوی تشکل های تبلیغی در این عرصه داریم تا بتوانیم اثرگذار باشیم و حضور حداکثری مردم در انتخابات را تحقق ببخشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، ماندانا جلالی در نشست بایسته های حضور سیاسی اجتماعی بانوان که با همکاری معاونت فرهنگی تبلیغی و جامعه موج ایجاد کند و اثرگذار باشد.

جلالی تصریح کرد: اگر خانمی تصمیم بگیرد رأی دهد و از آن مهم تر کاندید اصلح هم انتخاب کند، روی خانواده، بستگان، دوستان و همسایگان خود اثرگذار خواهد بود و نتیجه این اثربخشی مشارکت حداکثری را به دنبال خواهد داشت.

وی با تأکید بر این که خانم ها در فرصت محدود باقیمانده تا روز انتخابات باید میدان داری کنند و با ایجاد شور انتخاباتی کار را به ثمر برسانند، گفت: باید این جرقه را به آتشی تبدیل کنیم که چشم دشمنان را بسوزاند و حافظ گرما و امنیت مملکت اسلامی باشد.

مدیرکل تبلیغ حوزه های علمیه خواهران با اشاره به اثرگذاری کار تشکیلاتی در بحث انتخابات، خاطرنشان کرد: نیاز به یک کار تشکیلاتی منسجم و قوی از سوی تشکل های تبلیغی در این عرصه داریم تا بتوانیم اثرگذار باشیم و باید در کار تشکیلاتی بر اساس یک خط فرمان حرکت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه تشکل های تبلیغی تحقق حضور حداکثری مردم در انتخابات باشد

دغدغه تشکل های تبلیغی تحقق حضور حداکثری مردم در انتخابات باشد