مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 04:352021-06-09اقتصادي

رشد اقتصاد خانوار فعال در کسب و کارهای کوچک با ساماندهی مشاغل خانگی


مدیر و مجری طرح توسعه مشاغل خانگی در استان بوشهر گفت: ساماندهی مشاغل کوچک خانگی منجر به رشد اقتصاد خانوار فعال در کسب و کارهای خانگی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، علی احمدی زاده صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت طرح  ساماندهی مشاغل کوچک خانگی در زمان شیوع بیماری کووید19 اظهار داشت: دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان بوشهر در ایام شیوع ویروس کرونا اقدامات آموزشی، توانمندسازی و پشتیبانی را برای پیشرانان و کارآموزان طرح ادامه داده است.

  مدیر و مجری طرح توسعه مشاغل خانگی در استان بوشهر افزود: برگزاری کارگاه های آموزشی حضوری برای متقاضیان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان بوشهر پس از پایان محدودیت های(قرنطینه) بیماری کووید 19 با هدف ایجاد، توسعه و پایدارسازی مشاغل خانگی در 10 شهرستان استان بوشهر توسط پیشرانان و مربیان با رعایت پروتکل های بهداشتی از سر گرفته شده است.

  وی خاطرنشان کرد: برگزاری سمینارها، آموزش مداوم، پیگیری و تسهیلگری و مشاوره از جمله خدمات و اقداماتی است که از طریق کارشناسان، مشاوران و تسهیلگران طرح توسعه مشاغل خانگی به متقاضیان ارائه می شود.

مدیر طرح توسعه مشاغل خانگی در استان بوشهر اظهار کرد: طی اجرای فازهای مختلف این طرح، متقاضیان تحت حمایت و خدمات توانمندسازی جهاد دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد اقتصاد خانوار فعال در کسب و کارهای کوچک با ساماندهی مشاغل خانگی

رشد اقتصاد خانوار فعال در کسب و کارهای کوچک با ساماندهی مشاغل خانگی