مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 04:252021-06-09اقتصادي

3 نوآوری را که با کمک نانوفناوری محقق می شود، بیشتر بشناسیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، براساس تحقیقات و بازارها، بازار جهانی فناوری نانو تا سال 2025 می تواند ارزش تقریبی 174 میلیارد دلار داشته باشد، - دنیای ریزابعاد و پر از رمز و راز فناوری نانو، تحولی جدی را در زمینه توسعه محصولات و خدمات فناورانه به وجود آورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، براساس تحقیقات و بازارها، بازار جهانی فناوری نانو تا سال 2025 می تواند ارزش تقریبی 174 میلیارد دلار داشته باشد، این موضوع پس از توسعه با رشد 18 درصدی ترکیبی از سالانه بین 2016 تا سال 2025 به واقعیت نزدیک تر شد.

یاری رساندن نانو به 3 حوزه فناوری پرکاربردنانوفناوری مرز های خود را به بخش های مختلفی از زندگی جامعه توسعه داده است، اما کاربرد های نوظهور آن در 3 صنعت پیشرو و دارای ظرفیت، با سرمایه گذاری های قابل توجه در این حوزه متحول می شود.

به کمک این فناوری، صنایع وابسته رونق می گیرد و ضمن خلق ارزش افزوده، مشاغل متعدد در این راه ایجاد خواهد شد.

نانو یکی از جذاب ترین و تحول آفرین ترین در پزشکی، انرژی های تجدیدپذیر و کشاورزی است و در ادامه، بخش کوچکی از کارایی این فناوری در حوزه های یادشده را مرور می کنیم.

1.

درمان ها و دارو های سرطان3 درمان اصلی سرطان یعنی شیمی درمانی، پرتودرمانی و جراحی اگرچه در نجات میلیون ها بیمار سرطان بسیار اثربخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 نوآوری را که با کمک نانوفناوری محقق می شود، بیشتر بشناسیم

3 نوآوری را که با کمک نانوفناوری محقق می شود، بیشتر بشناسیم