مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 02:452021-06-08اقتصادي

تشکیل 24 پرونده تخلف قاچاق کالا در زنجان


رییس سازمان صمت زنجان از تشکیل 24 پرونده تخلف قاچاق کالا در زنجان خبر داد.

- ناصر فغفوری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: برای جلوگیری از تخلفات صنفی در عرضه کالاهای اساسی و اقلام ضروری مردم، بازرسی ها گسترده و به طور مستمر در حال انجام است و حتماً با متخلفان این حوزه بدون کوچکترین اغماضی برخورد می شود.

رییس سازمان صمت زنجان افزود: با نظارت های ویژه بر روند عرضه و قیمت اقلام مورد نیاز مردم، همواره تلاش داریم شرایطی فراهم شود تا مصرف کنندگان از نوسان قیمت ها لطمه نبینند و آرامش و تعادل بر بازار محصولات حکمفرما شود.

وی با اشاره به اینکه امسال 6 هزار و 743 فقره بازرسی از واحدهای صنفی و اقتصادی در استان زنجان انجام شده است، گفت: طی بازرسی های صورت گرفته در این مدت، 486 پرونده تخلف صنفی تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

فغفوری با اشاره به اینکه ارزش ریالی تخلفات صنفی کشف شده در استان بالغ بر 211 میلیارد ریال است، تصریح کرد: تخلفات رخ داده در حوزه های مختلف بوده است.

رییس سازمان صمت استان زنجان همچنین درباره آمار کشف قاچاق کالا و بازرسی از انبارهای استان گفت: در این مدت 700 مورد بازرسی در زمینه کشف کالای قاچاق و نیز بازرسی از انبارها صورت گرفته است که از این تعداد 24 فقره منجر به تشکیل پرونده شده است که  ارزش ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 24 پرونده تخلف قاچاق کالا در زنجان

تشکیل 24 پرونده تخلف قاچاق کالا در زنجان