مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 22:152021-06-08سياسي

انتخاب فرد اصلح مشکلات کشور را حل می کند


انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است و به نوعی تعیین سرنوشت کشور است و موجب افزایش امنیت می شود.

- حجت الاسلام عباسعلی خزاعی امروز در گفت وگو با فارس در بیرجند، با بیان اینکه زمانی که مردم در انتخابات حضور پیدا می کنند و رییس جمهور با رأی بالا انتخاب شود مطمئنا از پشتوانه مردمی برخوردار خواهد بود، گفت: در مجامع بین المللی نیز این مشارکت حداکثری اهمیت دارد و بسیار ارزشمند است.

امام جمعه نهبندان به حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات طی دوران پس از انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: انتخاب خوب و مطلوب در آموزه های دینی مان است و در انجام همه امور هم از ما خواسته شده بهترین و افضل را انجام دهیم.

خزاعی ادامه داد: در انتخابات هم همینطور است، این مردم هستند که باید از بین کاندیداها فرد اصلح را انتخاب کنند؛ فردی که خدمتگزارتر، پاک دست و عادل باشد این می شود انتخاب اصلح.

وی با اشاره به اینکه در قرآن مجید داریم که خداوند سرنوشت قومی را تغییر نمی دهد مگر اینکه خودشان بخواهند، افزود: اگر وضع ما اکنون مطلوب نیست این شرایط تغییر پذیر نیست مگر با مشارکت مردم.

امام جمعه نهبندان داشتن روحیه فداکاری و تلاش را از ویژگی های جوانان برشمرد و گفت: در دوران دفاع مقدس فرماندهان خیلی جوان بودند و اکنون نیز راه حل مشکلات کشور جوانان و روحیه جهادی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب فرد اصلح مشکلات کشور را حل می کند

انتخاب فرد اصلح مشکلات کشور را حل می کند