مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 19:002021-06-08سياسي

پیش بینی 1871 شعبه اخذ رای در لرستان


رییس ستاد انتخابات لرستان با بیان اینکه هزار و 871 شعبه اخذ رأی در استان پیش بینی شده است، بر ضرورت رعایت اصل بی طرفی از سوی مجریان، ناظرین و برگزار کنندگان انتخابات تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمود ثمینی در بازدید از هیئت های اجرایی و نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی و شهر و روستا در شهرستان دلفان با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازارائه شده توسط فرماندار شهرستان دلفان و تاکید بر برگزاری انتخابات سالم و بی طرفانه، گفت: به لطف خداوند متعال در استان لرستان و در تمام شهرستان ها و بخش ها بستر مناسب برای برگزاری انتخابات سالم فراهم شده و تعداد یک هزار و 871 شعبه اخذ رأی آماده انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هستند.

وی با اشاره به اصل قانون مداری و سلامت انتخابات و بی طرفی مجریان و ناظرین و برگزار کنندگان انتخابات افزود: همان گونه که در انتخابات گذشته اصل بی طرفی و قانونمداری و سلامت انتخابات رعایت شده این اتفاق در انتخابات پیش رو نیز رقم خواهد خورد.

رییس ستاد انتخابات لرستان در جمع هیئت های اجرایی و نظارت بر انتخابات در شهرستان دلفان، گفت: از مردم استان لرستان و شهرستان دلفان می خواهم با حضور حداکثری، هوشمند و آگاهانه خود در 28 خرداد ماه در پای صندوق های رأی در تداوم، استمرار و قوام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی 1871 شعبه اخذ رای در لرستان

پیش بینی 1871 شعبه اخذ رای در لرستان