مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 18:452021-06-08سياسي

ایجاد رونق تولید در استان با ایجاد بازارچه های صنایع دستی


ایجاد بازارچه ها و کارگاه ­های صنایع دستی موجب رونق تولید در استان می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، فتح الله حقیقی در جلسه کارگروه امور زیربنایی استان با اشاره به اینکه مانع زدایی، پشتیبانی و تولید به عنوان مطالبات رهبر معظم انقلاب و اهداف کلان کشور و چارچوبی کلی مشخص شده اند، اظهار کرد: درباره گردشگری کشاورزی، معدنی، آبی و سلامت اقدامات افزایش خواهد داد و این امر ضرورت توجه ویژه مسؤولان و کارشناسان استانی به حوزه گردشگری و میراث فرهنگی به عنوان محور توسعه استان برای ایجاد زمینه لازم برای سرمایه گذاری و کارآفرینی در این صنعت را می طلبد.

حقیقی گفت: روستاهای استان زنجان نیز در زمینه­ های گردشگری تاریخی، طبیعی و اکوتوریسم توانمندی های مناسبی دارد و هم چنین توسعه صنعت گردشگری در روستاها می تواند به گردش اقتصادی و همچنین اشتغال زایی در این مناطق کمک کنند.

وی با بیان اینکه مجتمع های گردشگری خود به عنوان یک جاذبه و محرک برای جذب گردشگر عمل می کنند، افزود: امیدواریم با جذب متقاضیان سرمایه گذاری در بخش خصوصی  و توسعه این اماکن بتوانیم ارائه خدمات مناسب به گردشگران موفق تر عمل کنیم.

استاندار زنجان گفت: توسعه زیرساخت های گردشگری، ایجاد کارگاه های صنایع دستی و به تبع آن اشتغال زایی، حفاظت و مرمت آثار تاریخی بسیار حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد رونق تولید در استان با ایجاد بازارچه های صنایع دستی

ایجاد رونق تولید در استان با ایجاد بازارچه های صنایع دستی