مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 18:052021-06-08ورزشي

ستاره پرتغالی زیر سایه رونالدو می ماند؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، برونو فرناندز در حدود دو سال اخیر بهترین بازیکن منچستریونایتد و یکی از ستاره های تاثیرگذار لیگ برتر انگلیس بوده و عملکرد فوق العاده ای در ترکیب شیاطین سرخ از خود ارائه داد.

- هواداران و کادر فنی تیم ملی پرتغال امیدوار به درخشش برونو فرناندز در رقابت های یورو 2020 هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، برونو فرناندز در حدود دو سال اخیر بهترین بازیکن منچستریونایتد و یکی از ستاره های تاثیرگذار لیگ برتر انگلیس بوده و عملکرد فوق العاده ای در ترکیب شیاطین سرخ از خود ارائه داد.

برونو فرناندز در فصلی که گذشت، در مجموع 24 بار برای یونایتد موفق به گلزنی شده و 14 پاس گل نیز ارسال کرد تا با اختلافی قابل توجه موثرترین بازیکن تیمش لقب بگیرد، اما در رده ملی شرایط برای او کاملا متفاوت بوده است.

عجیب اینجاست برونو فرناندز 26 ساله در 27 بازی ملی اخیر خود در ترکیب پرتغال تنها دو بار موفق به گلزنی شده و چهار پاس گل نیز برای همبازیان خود ارسال کرده که این کارنامه تفاوتی عجیب و معنادار با عملکرد فوق العاده او در منچستریونایتد دارد.

البته به نظر می رسد حضور کریستیانو رونالدو در ترکیب تیم ملی پرتغال نیز نقشی اساسی در افت محسوس برونو فرناندز از نظر آمار و ارقام دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاره پرتغالی زیر سایه رونالدو می ماند؟

ستاره پرتغالی زیر سایه رونالدو می ماند؟