مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 16:302021-06-08حوادث

دستگیری 10 نفر از عاملان سرقت در شهرستان دلگان


فرمانده انتظامی شهرستان دلگان گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی 10 نفر از عاملان سرقت در شهرستان دلگان شناسایی و دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، حسن سرگزی اظهار داشت: پلیس پیشگیری شهرستان دلگان با همکاری کلانتری مرکزی ، پاسگاه های تابعه وپلیس های تخصصی در اجرای طرح مبارزه با سرقت های خرد ، 10 نفر از عاملان سرقت را شناسایی و تحت مراقبت قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان دلگان افزود: در این راستا ماموران انتظامی شهرستان با هماهنگی های قضایی طی هفته گذشته این سارقان تحت تعقیب را دستگیر کردند.

سرگزی تصریح کرد: در این رابطه 6 دستگاه موتورسیکلت مسروقه، 2 فقره سرقت منازل ، یک فقره سرقت احشام وسه فقره سایر سرقت ها شامل سرقت کابل برق ، کف زنی  و موبایل کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دلگان با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی خاطر نشان کرد: پلیس بر تداوم اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی بویژه در برخورد با سرقت های خرد برای افزایش رفاه اجتماعی شهروندان با حداکثر توان خود ادامه خواهد داد و از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/3139


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 10 نفر از عاملان سرقت در شهرستان دلگان

دستگیری 10 نفر از عاملان سرقت در شهرستان دلگان