مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 16:002021-06-08اقتصادي

تاکنون 24 کیلومتر از 78 کیلومتر جاده حمیل 4 خطه شده است


معاون ساخت و توسعه راه ها، شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: طول محور ایلام به حمیل 78 کیلومتر است که تا کنون 24 کیلومتر این مسیر چهارخطه شده و 9 کیلومتر دیگر نیز در دست اقدام برای چهارخطه شدن هست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، محمدرضا کدخدازاده معاون ساخت و توسعه راه ها، شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به همراه عبدالله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام ظهر امروز از عملیات اجرایی تونل دوم آزادی در محور ایلام- حمیل- کرمانشاه بازدید کرد.

کدخدازاده در این بازدید گفت: طول محور ایلام به حمیل 78 کیلومتر است که تا کنون 24 کیلومتر این مسیر چهارخطه شده و 9 کیلومتر دیگر نیز در دست اقدام برای چهارخطه شدن هست.

وی افزود: 14 کیلومتر دیگر این مسیر نیز در حال اجرای مناقصه برای ارتقأ به چهارخطه و 31 کیلومتر باقیمانده نیز درحال مطالعه برای ارتقأ به مسیر چهار خطه است.

معاون ساخت و توسعه راه ها، شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشورخاطر نشان کرد: در ادامه این مسیر در استان کرمانشاه 120 کیلومتر آزاد راه( حمیل- کرمانشاه- بیستون) در دست احداث است که با احداث این آزاد راه، مسیر ارتباطی با کشور عراق و عتبات عالیات هموار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکنون 24 کیلومتر از 78 کیلومتر جاده حمیل 4 خطه شده است

تاکنون 24 کیلومتر از 78 کیلومتر جاده حمیل 4 خطه شده است