مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 15:452021-06-08سياسي

شورای نگهبان در بررسی صلاحیت ها به وظایف خود عمل کرد


قائم مقام دبیر شورای نگهبان تاکید کرد: در بحث احراز صلاحیت ها شورای نگهبان تلاش کرد در چارچوب وظایف قانونی خود عمل کند که در سخنان رهبر انقلاب هم این مباحث مورد توجه و تأیید قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، سیامک ره پیک عضو حقوقدان و قائم مقام دبیر شورای نگهبان امروز سه شنبه (18 خرداد 1400) در همایش مدیران ستادی و استانی شورای نگهبان با اشاره به بحث برگزاری انتخابات گفت: انتخابات فرصت مغتمی برای تغییر و تحول است؛ در واقع یک امتیازی است که قانون اساسی و جمهوری اسلامی در اختیار ما قرار داده که در مقاطعی برای تعیین سرنوشت کشور تصمیم بگیرم.

ره پیک افزود: اگر در شرایطی قرار گرفتیم که احساس می کنیم باید تغییری در بخش هایی از کشور ایجاد کنیم باید از این فرصت یا امتیاز یا حق و یا تکلیف استفاده کنیم و حضور پررنگی در روز رأی گیری داشته باشیم؛ از همه به ویژه از همکاران خودم در شورای نگهبان و شبکه نظارت سراسر کشور می خواهم که مردم را توصیه به حضور گسترده در پای صندوق رأی کنند؛ این همان تواصی به حقی است که رهبر انقلاب فرمودند.

قائم مقام دبیر شورای نگهبان در ادامه با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر کسی بداند که مقام ریاست جمهوری از چه اهمیتی بالایی برخوردار است، حتماً تصدیق می کند که بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای نگهبان در بررسی صلاحیت ها به وظایف خود عمل کرد

شورای نگهبان در بررسی صلاحیت ها به وظایف خود عمل کرد