مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 13:452021-06-08اقتصادي

تولیدات اقلام صنعت قفس های دریایی بومی سازی شد


با افزودن 12 قفس در سال 99 تعداد قفس های دریایی در استان به 50 عدد رسیده است و همچنین تولیدات اقلام صنعت قفس های دریایی کاملا بومی سازی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چالوس، حسن اسحاقی بعدازظهر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه صادرات شیلات یکی از اولویت های کشور در بخش صادرات غیر نفتی است،اظهار کرد: بیش از 10 هزار تن به ارزش 19 و نیم میلیون دلار شامل پک کامل شیلاتی اعم از ماهیان خاویاری، خاویار، ماهیان سردآبی، گرم آبی، خوراک آبزیان و کنسرو در سال 99 صادر شد.

وی با اشاره اینکه منطقه شرق استان پایتخت پرورش ماهی های گرم آبی است، افزود: شرایط استان به گونه ای است که در جای های مختلف استان، پایتخت های پرورش گونه های مختف را داریم که شهرستان نوشهر پایتخت پرورش ماهی در قفس دریایی است.

مدیرکل شیلات مازندران به پرورش میگو در خصوصی در منطقه نوشهر استارت خواهد خورد.

  مدیرکل پرورش ماهیان خاویاری را یکی از نقاط قوت استان برشمرد و ادامه داد: 93 تن گوشت خاویاری به ارزش 516 هزار دلار در سال 99 صادر شد.

اسحاقی یکی از معضلات تولیدکنندگان را واردات تخم چشم زده دانست و اظهار کرد: با توجه به اینکه مرکز استراتژیک ارزیابی ذخایر شهید باهنر کلاردشت بسیاری از استعلامات مجوز برای اصلاح نژاد را دارد، انشالله بتوانیم تا پایان سال اصلاح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیدات اقلام صنعت قفس های دریایی بومی سازی شد

تولیدات اقلام صنعت قفس های دریایی بومی سازی شد