مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 12:502021-06-08فناوري

تولید مودم بومی ثابت و همراه، با حمایت ایرانسل آغاز شد


برای اولین بار در ایران، خط تولید مودم بومی TF-i60 S1، با قابلیت پشتیبانی از فناوری اینترنت همراه و ثابت، با حمایت ایرانسل، راه اندازی شد.

- اخبار شرکت ها؛ به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی ایرانسل، این مودم، یک مودم دوگانه (Dual) است که علاوه بر اینترنت پرسرعت همراه (FD-LTE)، از فناوری اینترنت پرسرعت ثابت (TD-LTE) نیز پشتیبانی می کند و در ادامه مودم های بومی تولید شده با حمایت ایرانسل، نخستین مودم بومی دارای ویژگی فوق است.

مودم بومی TF-i60 S1 توسط شرکت سامانه آزمای قائم و با حمایت ایرانسل و سازمان اوقاف و امور خیریه تولید شده است.

در مراسم راه اندازی خط تولید این مودم که صبح سه شنبه 18 خرداد 1400، در مجتمع عقیق شهر کرج برگزار شد، دکتر علی آقامحمدی رییس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، دکتر عزیزالله شهبازی استاندار البرز، حجت الاسلام دکتر سید مهدی خاموشی نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه، دکتر سید ستار هاشمی معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل حضور داشتند.

در این مراسم، علاوه بر راه اندازی خط تولید مودم بومی و نیز سامانه تولید برق خورشیدی قابل حمل، کلنگ احداث سوله های جدید برای تولید تجهیزات الکترونیک و ارتباطی نیز به زمین زده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید مودم بومی ثابت و همراه، با حمایت ایرانسل آغاز شد

تولید مودم بومی ثابت و همراه، با حمایت ایرانسل آغاز شد