مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 12:452021-06-08اقتصادي

اصلاح بازار سرمایه با برنامه ریزی


پورابراهیمی، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بازار سرمایه با برنامه ریزی اصلاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، محمدرضا پورابراهیمی با اشاره به اینکه بازار سرمایه در واقعیت میدانی، نیاز به یکسری اقدامات بنیادی بلند مدت دارد، تا دغدغه های سرمایه گذاران و سهام شرکت های بورسی حل شود، افزود: البته همزمان باید یکسری اقدامات مقطعی کوتاه مدت و تاکتیکی نیز انجام شود.

وی با تاکید بر لزوم اقدامات بنیادی در بازار سرمایه، اضافه کرد: اصلاح بورس نیاز به اقدامات کارشناسی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت دارد.

رییس کمیسیون اقتصادی با بیان اینکه بازار سرمایه زمانی می تواند کارآمد شود که بر اساس سازوکار عرضه و تقاضا باشد، گفت: یکی از مشکلات بازار بورس درحال حاصر عرضه کالا یا سهام هایی است که مشمول قیمت گذاری دستوری می شوند.

وی افزود: حل این چالش به یک برنامه کوتاه مدت برای تبیین و توافق بین ارکان نظام و یک برنامه میان مدت برای تصمیم گیری و اجرا نیاز دارد.

پورابراهیمی گفت: برخی موارد مانند پرونده های شکایت و تخلفات را می توان با پیگیری حل کرد، اما این موارد بخشی از مشکلات سهامداران است، اما حل کلی مشکلات بازار سرمایه در کنار اقدامات تاکتیکی کوتاه مدت، نیاز به اقدامات بنیادی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح بازار سرمایه با برنامه ریزی

اصلاح بازار سرمایه با برنامه ریزی