مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 12:002021-06-08سياسي

اسامی نهایی نامزدهای تایید صلاحیت شده در هرمزگان تا فردا منتشر می شود


اسامی نهایی نامزدهای تایید صلاحیت شده از سوی فرمانداری ها و بخشداری ها تا چهارشنبه منتشر می شود.

- ، علی رئوفی بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه از روز گذشته بخشداری ها و فرمانداری ها در مناطق مختلف استان اسامی تایید شده را در اختیار رسانه ها و روزنامه ها گذاشته اند و بصورت رسمی منتشر کرده اند، افزود: در مجموع 917 نفر برای انتخابات شورای اسلامی شهرها در استان اقدام به نام نویسی کردند که از این تعداد 692 نفر تایید صلاحیت شدند.

وی با اشاره به انصراف 93 نفر در انتخابات خاطرنشان کرد: 766 نفر از مجموع تعداد ثبت نام شدگان در هیات های اجرایی شهرستان ها تایید صلاحیت و 58 نفر نیز رد صلاحیت شدند.

رییس ستاد انتخابات هرمزگان با اشاره به اینکه در هیات های نظارت شهرستان ها نیز 665 نفر تایید صلاحیت و 98 نفر رد صلاحیت شدند، اضافه کرد: تا این مرحله از بررسی صلاحیت ها 692 نفر از داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهرها در هرمزگان تایید صلاحیت شده اند و رد صلاحیت شدگان چهار روز فرصت اعتراض برای بررسی مجدد دارند.

رئوفی با بیان اینکه نامزدهای رد شده به مدت چهار روز می توانند اعتراضان را دوباره در فرمانداری ها و هیات نظارت استان ثبت کنند و نتایج بررسی مجدد تا 27 خرداد اعلام می شود، اضافه کرد: در انتخابات شورای اسلامی روستاها در مجموع هشت هزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسامی نهایی نامزدهای تایید صلاحیت شده در هرمزگان تا فردا منتشر می شود

اسامی نهایی نامزدهای تایید صلاحیت شده در هرمزگان تا فردا منتشر می شود