مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 10:552021-06-08اجتماعي

آخرین وضعیت واحدهای صنعتی آلاینده ایلام/هیچ مماشاتی نخواهیم داشت


مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام با اشاره به آخرین وضعیت واحدهای صنعتی آلاینده ایلام، گفت: هیچ مماشاتی در بحث سلامتی مردم و جلوگیری از تخریب محیط زیست نخواهیم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا ابدالی ظهر سه شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته محیط زیست اظهار کرد: استان ایلام یکی از منحصربه فردترین مناطق زیست محیطی کشور به لحاظ گونه های گیاهی و جانوری است.

وی با اشاره استان از غنای بالای محیط زیستی برخوردار است و بیش از 200 گونه پرنده در این استان شناسایی شده است، گفت: 47 گونه پستاندار مثل کل، بز، قوچ، میش، گرگ، آهو، خرس قهوه ای و… در زیستگاه های استان ایلام شناسایی شده است.

مدیرکل محیط زیست ایلام با اشاره به وجود 139 هزار هکتار عرصه های طبیعی تحت حفاظت شده محیط زیست در استان، افزود: یکی معضلات محیط زیستی در استان وجود صنایع آلاینده صنعتی مثل کارخانه سیمان ایلام، پتروشیمی و پالایشگاه ایلام است.

مخالف اجرای طرح های صنعتی نیستیم وی تصریح کرد: بر همین اساس محیط زیست استان ضمن رصد و پایش میزان آلودگی این واحدها، تاکنون با تذکرات انجام شده، واحدهای آلاینده برای کاهش میزان آلودگی خود قدم هایی را برداشته اند.

ابدالی افزود: بحث آلودگی کارخانه سیمان، با اختصاص 35 میلیارد تومان تسهیلات از طریق صندوق محیط زیست در حال حل شدن است و به زود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت واحدهای صنعتی آلاینده ایلام/هیچ مماشاتی نخواهیم داشت

آخرین وضعیت واحدهای صنعتی آلاینده ایلام/هیچ مماشاتی نخواهیم داشت