مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 10:552021-06-08اقتصادي

بیش از 70 واحد تولیدی در اردبیل به چرخه تولید برمی گردد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: طبق برنامه های کلان سازمانی 73 واحد تولیدی و صنعتی با رفع موانع در سال جاری به چرخه تولید بازمی گردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو تاکید بر رفع موانع و پشتیبانی از تولید در سال جاری برنامه ریزی برای احیا و راه اندازی خط تولید در 73 واحد تولیدی و صنعتی در اردبیل برنامه ریزی شده است.

وی اهمیت فعالسازی واحدهای راکد را یادآور شد و افزود: امسال 153 واحد تولیدی با سرمایه گذاری های بخش خصوصی و دولتی در استان اردبیل مورد بهره برداری قرار می گیرد که میزان اشتغال این واحدها سهم مهمی در رفع بیکاری در استان ایفا خواهد کرد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ضمن تشریح مهمترین دلایل تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی استان اردبیل گفت: با عارضه یابی واحدهای صنعتی توسط کارشناسان سازمان، مشاوره، برنامه ریزی دقیق و اعطای تسهیلات مؤثر به برخی از این واحدهای صنعتی زمینه بازگشت برخی از واحدهای راکد به چرخه تولید فراهم شده است.

صادقی اضافه کرد: با ایجاد مرکز شبانه روزی فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری استان اردبیل و در کنار آن برگزاری مستمر جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، مشکلات بسیاری از تولید کنندگان رفع شده و توانسته اند واحدهای تولیدی خود را از خطر تعطیلی نجات دهند و یا به ظرفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 70 واحد تولیدی در اردبیل به چرخه تولید برمی گردد

بیش از 70 واحد تولیدی در اردبیل به چرخه تولید برمی گردد