مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 10:552021-06-08سياسي

حضور در انتخابات یکی از نشانه های بلوغ سیاسی است


رییس ستاد انتخابات محسن رضایی در استان زنجان گفت: برای اینکه بدانیم آیا جوامع به بلوغ سیاسی دست یافته اند، باید به میزان مشارکت مردم در عرصه ای چون انتخابات نگاه کنیم.

- ، اکبر عباسی ظهر سه شنبه در نشست خبری که در ستاد انتخابات محسن رضایی برگزار شد، با یادآوری اینکه وقتی در جامعه ای چون ایران مقوله انتخابات برگزار می شود، این به معنای اهمیت دادن به سرنوشت مردم است، گفت: همین حضور در عرصه ای چون انتخابات نشانگر آن است که مردم به بلوغ سیاسی رسیده و در سرنوشت خود دخیل و سهیم هستند.

وی با اشاره به اینکه اگر قصد ساختن آینده ای مطلوب برای خود و کشور هستیم، نباید فراموش کنیم که آینده کشور در تصمیم هایی که امروز اتخاذ می کنیم، رقم می خورد، افزود: بدون شک وضعیتی که امروز به آن دچار شده ایم، نتیجه تصمیماتی است که در گذشته گرفته ایم، به همین خاطر برای اینکه آینده بهتری نسبت به امروز داشته باشیم، باید تصمیم مناسبی در برهه کنونی اتخاذ کنیم.

رییس ستاد انتخابات محسن رضایی در استان زنجان با تاکید بر اینکه بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران چشم به انتخابات روز 28 خردادماه دوخته اند و یقین داریم که ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر با حضور پرشور و آگاهانه خود در پای صندوق های رأی، شگفتی ساز بوده و برگ زرین دیگری به دفتر انقلاب ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور در انتخابات یکی از نشانه های بلوغ سیاسی است

حضور در انتخابات یکی از نشانه های بلوغ سیاسی است