مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 09:252021-06-08سياسي

سازوکار شبکه های اختصاصی نامزدهای انتخابات/ 15 میلیون کاربر داریم


مدیرعامل «تلوبیون» درباره سازوکار فعالیت شبکه های اینترنتی، که در این سامانه به هر یک از نامزدهای ریاست جمهوری اختصاص پیدا کرده است، توضیحاتی ارائه کرد.

- مدیرعامل تلوبیون درباره سازوکار فعالیت شبکه های اینترنتی، که در این سامانه به هر یک از نامزدهای ریاست جمهوری اختصاص پیدا کرده است، توضیحاتی ارائه کرد.

احمد خورشیدی مدیرعامل تلویزیون تعاملی تلوبیون در گفتگو با خبرنگار مهر درباره شبکه های اینترنتی که در سامانه تلوبیون برای نامزدهای ریاست جمهوری قرار داده شده است توضیح داد: امسال تکلیف قانونی بر عهده معاونت فضای مجازی صداوسیما گذاشته شد تا بنا بر آن جهت سهولت و دسترسی بهتر به آرا کاندیداها در فضای مجازی شبکه هایی به آنها اختصاص داده شود.

وی با اشاره به فرصت ویژه تلوبیون برای نامزدها بیان کرد: تلوبیون حدود 15 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد و این فرصت مهیا شده تا نامزدها از این فرصت استفاده کرده و نظراتشان را به صورت دائم با مخاطبان به اشتراک بگذارند.

خورشیدی درباره تدابیری که برای این منظور اندیشیده شده است گفت: ما امکاناتی را فراهم کردیم که هر کدام از نامزدها یک شبکه خطی اختصاصی داشته باشند و به صورت زنده و آرشیوی مطالب و محتوای تصویری خود را به اشتراک بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازوکار شبکه های اختصاصی نامزدهای انتخابات/ 15 میلیون کاربر داریم

سازوکار شبکه های اختصاصی نامزدهای انتخابات/ 15 میلیون کاربر داریم