مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 09:202021-06-08سياسي

انتخابات نقطه عطف تصمیم گیری های ملی است


مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: این انتخابات نقطه عطفی در تصمیم گیری ها بوده و زمینه تحول را در بخش های مختلف از قبیل فرهنگی، اجتماعی و به ویژه اقتصادی فراهم می آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد ظهر امروز در گفت وگویی رسانه ای اظهار کرد: انتخابات یکی از عرصه های بزرگ تاثیرگذار در انقلاب اسلامی ایران بشمار می رود و تاکنون مردم انقلابی ایران در تمامی عرصه ها حضور فعال و مشارکت حداکثری داشته اند چون به خوبی می دانند که این انتخابات نقطه عطفی در تصمیم گیری ها بوده و زمینه تحول را در بخش های مختلف از قبیل فرهنگی، اجتماعی و به ویژه اقتصادی فراهم می آورد.

وی در ادامه افزود: اکنون که در آستانه فرا رسیدن سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری قرار رداریم، به جرأت می توان گفت که انتخابات، می تواند بیشتر از گذشته سبب حضور چشمگیر مردم در تعیین سرنوشت کشور خود شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: نکته حائز اهمیت در این دوره از انتخابات که می بایست مورد اهتمام ویژه قرار گیرد، حضور و مشارکت حداکثری مردم در عرصه انتخابات است، با توجه به اینکه دشمن از مدت ها پیش خط رسانه ای خود را به گونه ای طراحی و تنظیم کرده است که مردم را از این مشارکت دور نگه دارد لذا می طلبد امسال به رغم تلاش ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات نقطه عطف تصمیم گیری های ملی است

انتخابات نقطه عطف تصمیم گیری های ملی است