مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 09:102021-06-08سياسي

حضور حداکثری در انتخابات پشتوانه محکمی برای امنیت کشور است


با حضور حداکثری در انتخابات در گام اول بساط غرب گرایان را دور ریخته ایم و در گام بعدی پشتوانه محکمی برای کشور و امنیت آن است.

- گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام حمیدرضا مهدوی ارفع در نشست نوجوانان و جوانان انقلابی که با رویکرد مشارکت حداکثری در انتخابات پیش از ظهر سه شنبه در حسینیه محمدزاده استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: نقش نوجوانان و جوانان در جبهه انقلاب یک نقش بی بدیل است چنان که در زمان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس کم نبودند نوجوانان و جوانانی که از خون خود برای دفاع از آرمان ها جنگیدند.

استاد حوزه و دانشگاه اذعان کرد: در طول زمان نوجوانان 13 ساله ای همانند حضرت قاسم (ع) در نبرد حق با باطل حاضر شدند و با جسارت در مقابل دشمنان ایستادند.

وی گفت: نوجوانان و جوانانی که با شهادت خود بیشترین حضور در گلزار شهدا را دارند نشان می دهند که اهمیت حضور نوجوانان و جوانان در جامعه چه مقدار بوده و این نوجوانان و جوانان بودند که از سایر اقشار برای نظام، انقلاب، اسلام و تشییع سبقت گرفتند و با به دست گرفتن نقطه عطف تاریخ تحولات بزرگی آفریدند.

این مسئول ابراز کرد: انتخابات سال جاری یک ویژگی استثنایی دارد که از دیدگاه من دشمن از روی حماقت خود این شرایط را مهیا کرده و اگر ما بتوانیم هوشمندانه عمل کنیم از این شرایط بهترین فرصت را به وجود می آور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور حداکثری در انتخابات پشتوانه محکمی برای امنیت کشور است

حضور حداکثری در انتخابات پشتوانه محکمی برای امنیت کشور است