مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 08:502021-06-08اقتصادي

وزارت صمت در خصوص اجازه صادرات تخم مرغ تجدید نظر کند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به اینکه وزارت صمت اجازه صادرات تخم مرغ را صادر کرده که سبب افزایش قیمت می شود گفت: - ، حشمت الله عسگری ظهر سه شنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان تهران با بیان اینکه نظارت بر بازار به طور مرتب انجام می شود اظهار داشت: در مورد مرغ و نان مقرر شد اکیپ های نظارتی تقویت شود.

وی ادامه داد: توزیع کنندگان مرغ به بهانه افزایش هزینه حمل قصد افزایش قیمت داشتند؛ هر چند سهم این هزینه در قیمت تمام شده زیاد نیست اما مقرر شد این موضوع در دستور کار رسیدگی ستاد ساماندهی مرغ کشور قرار گیرد ولی تا آن زمان هیچکدام از واحدهای عرضه مرغ حق افزایش قیمت ندارند و دستور داده شد با متخلفین برخورد شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران عنوان کرد: اعتقاد داریم هرچه سریع تر بازار قیمت دستوری باید حذف شود؛ چراکه تجارب ما در طول چهار دهه اخیر در موضوع قیمت گذاری دستوری ناکام مانده و یکی از کارهایی که در اسرع وقت باید انجام شود، اصلاح نظام چندگانه قیمت است و باید به یک قیمت برسیم.

عسگری سپس گفت: اکنون 4 قیمت برای آرد در بازار وجود دارد و چندگانگی قیمت سبب شده تا آرد از شبکه رسمی خارج شود، از این رو در شبکه تأمین آرد با مشکل مواجه هستیم و اصلاح قیمت نان و حذف چند قیمتی باید در دستور کار شورای آرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت صمت در خصوص اجازه صادرات تخم مرغ تجدید نظر کند

وزارت صمت در خصوص اجازه صادرات تخم مرغ تجدید نظر کند