مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 08:302021-06-08سياسي

جشنواره ملی دانشجویی «ضربان انتظار»در دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نخستین جشنواره ملی دانشجویی ضربان انتظار به همت دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) در پنج بخش؛ پژوهشی، - جشنواره ملی دانشجویی ضربان انتظار در دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) برگزار می شود معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) نخستین جشنواره ملی دانشجویی ضربان انتظار را در چهار محور اعتقادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نخستین جشنواره ملی دانشجویی ضربان انتظار به همت دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) در پنج بخش؛ پژوهشی، هنری، ادبی، کتابخوانی و فضای مجازی تدارک دیده شده است و آیین اختتامیه و اعلام نفرات برتر همزمان با نیمه شعبان در 27 اسفند ماه 1400 برگزار می شود.

بخش پژوهشی این جشنواره ملی شامل ارسال مقاله و بخش هنری در رشته های؛ هنر های تجسمی، عکاسی، طراحی گرافیکی (عکس نوشته، تایپوگرافی، پوستر)، پادکست و اینفوگرافیک طراحی شده است.

در بخش ادبی علاقه مندان می توانند در حوزه های؛ شعر، داستان کوتاه، دلنوشته و نثر آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

در بخش کتابخوانی جشنواره ملی دانشجویی ضربان انتظار ، علاقه مندان می توانند خلاصه کتاب با موضوع مهدویت در قالب مایند مپ یا اینفوگرافیک تهیه و در بخش فضای مجازی شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ملی دانشجویی «ضربان انتظار»در دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) برگزار می شود

جشنواره ملی دانشجویی «ضربان انتظار»در دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) برگزار می شود