مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 07:552021-06-08ورزشي

پرداختن به موضوع ورزش سبب تحکیم بنیان خانواده می شود


معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه گفت: پرداختن به ورزش سرمایه گذاری بلند مدت برای تقویت بنیان خانواده و ارتقا دهنده سطح توسعه اجتماعی در جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، حسین خوش اقبال امروز در نشست با هیأت مدیره انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه، اظهار داشت: پرداختن به موضوع ورزش در جامعه یک سرمایه گذاری بلند مدت برای تقویت بنیان خانواده و ارتقا دهنده سطح توسعه اجتماعی در جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: پوشش فعالیت های ورزشی و افتخارآفرینی قهرمانان این عرصه در جامعه ما علاوه بر کمک به استحکام خانواده تضمین کننده سلامت و نشاط اجتماعی به عنوان مولفه های توسعه انسانی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه ادامه داد: توسعه ورزش در بخش های اقتصادی نیز تاثیرگذار بوده و با کمک سایر نهادهای متولی در این موضوع، می توان به گسترش کارآفرینی در جامعه نیز کمک رساند و بخشی از مسؤولیت این موضوع برعهده خبرنگاران ورزشی است.

وی یادآور شد: در ادوار تاریخ استان کرمانشاه در بسیاری از خصایص نیک همچون جوانمردی و فتوت زبانزد بوده است و وظیفه زنده کردن این خصایص در جامعه و توسعه آن بر عهده رسانه های ورزشی فعال و موثر در استان کرمانشاه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداختن به موضوع ورزش سبب تحکیم بنیان خانواده می شود

پرداختن به موضوع ورزش سبب تحکیم بنیان خانواده می شود