مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 07:502021-06-08سياسي

فضای انتخاباتی استان سمنان/رضایی استارت قوی زد رییسی صدر نشین ماند


فضای مجازی این روزها به صحنه بحث و تبادل نظر بین طرفداران و اعضای ستادهای مردمی نامزدهای شورای شهر و انتخابات هستند فضایی که فعلا در آن رییسی از همه پیشی گرفته است.

- ، با توجه به اینکه هنوز زمان رسمی تبلیغات انتخابات شورای شهر و روستا در سطح استان سمنان فرا نرسیده، فعلاً فضای غالب در سطح جامعه بیشتر حول محور انتخابات ریاست جمهوری می چرخد و تقریباً روزی نیست که وارد فضای مجازی نشوید و در یکی دو گروه مجازی نامزدهای انتخاباتی عضو نشده باشید.

رصد فضای مجازی و شهرهای استان سمنان که این روزها میزبان ستادهای مردمی هواداران نامزدها هستند نشان می دهند که همچنان آیت الله رییسی در صدر تبلیغات فضای مجازی و حقیقی قرار دارد و تقریباً جلوتر از بقیه نامزدها موفق شده شهرهای استان سمنان و فضای مجازی را به تسخیر خود در بیاورد حال آنکه دیگر نامزدها چندان فعالیتی در فضای حقیقی ندارند و تنها گروه های هواداری همتی، مهر علیزاده و زاکانی در فضای مجازی شروع به کار کرده است.

نزدیک شدن رضایی و رییسی در فضای مجازی در این بین اما محسن رضایی در یک جهش رو به جلو، دو سه روزی می شود که با قدرت استارت زده و تنها ظرف 72 ساعت تمام فضای مجازی را مملو از پوستر و شعارهای تبلیغاتی خود کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای انتخاباتی استان سمنان/رضایی استارت قوی زد رییسی صدر نشین ماند

فضای انتخاباتی استان سمنان/رضایی استارت قوی زد رییسی صدر نشین ماند