مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 07:402021-06-08سياسي

سمن ها بازوی توانمند دولت در امر نظارت بر اکوسیستم های کشور هستند


سمن ها بازوی توانمند دولت در امر نظارت بر اکوسیستم های کشور هستند.

- هادی حق شناس ظهر سه شنبه در نشست هم اندیشی با سمن های استان با اشاره به نقش و اهمیت سازمان ها و تشکل های مردم نهاد اظهارکرد: امروز دولت ها بدون کمک تشکل ها قادر به انجام کامل وظایف خود نیستند.

حق شناس افزود: حضور فعال سمن ها در جامعه به ویژه در حوزه پاسداست از محیط زیست یک الزام است زیرا تخریب منابع خدادادی مانند جنگل ها و مراتع، آینده جامعه بشری را با تهدید جدی مواجه می کند.

استاندار گلستان تصریح کرد: وضعیت برخی تفرجگاه های استان از حیث بهداشت و انواع زباله بسیار آشفته است که باید با فرهنگ سازی و همچنین اقدامات پاکسازی توسط تشکل های مردم نهاد و جوامع محلی این وضعیت بهبود یابد.

وی با قدردانی از زحمات سمن های محیط زیست گفت: وجود چنین موسساتی و همچنین همراهی مردم با آن ها می تواند به حفظ محیط زیست و ادامه حیات جامعه بشری کمک کند.

حق شناس فزود: در استان گلستان بیش از سه هزار تشکل مردم نهاد در حوزه های مختلف فعال هستند که فقط کمتر از 100 تشکل از این تعداد در حوزه محیط زیست فعالیت می کنند.

محمدرضا کنعانی، مدیر کل حفاظت محیط زیست گلستان هم گفت که، این نشست بیشتر با هدف بررسی نقش دستگاه های دولتی در حمایت از تشکل ها، بررسی چالش ها و موانع فعالیت سمن های مردم نهاد، ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمن ها بازوی توانمند دولت در امر نظارت بر اکوسیستم های کشور هستند

سمن ها بازوی توانمند دولت در امر نظارت بر اکوسیستم های کشور هستند