مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 07:052021-06-08سياسي

محسن رضایی به نفع رییسی کنار نمی رود/برگزاری همایش بزرگ انتخابات با حضور چهره کشوری


رییس ستاد انتخابات محسن رضایی در زنجان گفت: احتمال کنار رفتن محسن رضایی به نفع رییسی صفر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، اکبر عباسی در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: راهبرد انتخاباتی نظام، حضور و مشارکت مردم است.

رییس ستاد انتخابات محسن رضایی در زنجان با اشاره به اینکه امروز ما، نتیجه تصمیمات دیروز است، گفت: امروز هر پروژه سیاسی در ایران بستگی به اراده مردم دارد.

وی حضور مردم را نشان دهنده عدم بی تفاوتی ها آنها به سرنوشت خود اعلام کرد و افزود: ما مطمئن هستیم که در این انتخابات هم ملت ایران شگفتی ساز خواهند بود.

عباسی با اشاره به اینکه امروز فضای انتخاباتی در ایران ضد رانت خواری و ضد انفعال است، گفت: انتظار داریم مردم انتخاب اصلحی داشته باشند.

رییس ستاد انتخابات محسن رضایی در زنجان در ادامه به ویژگی های کاندیدای اصلح اشاره کرد و گفت: انتخاب خوب و بد به خود مردم برمی گردد و انتظار داریم مردم در این باره دقت کنند.

وی با بیان اینکه دولت آینده باید دو راهبرد اساسی را در حوزه اجرا داشته باشد، افزود: در حوزه کارایی نیز دولت باید کار را با کارشناسی انجام دهد.

عباسی اتصال روستاییان به سامانه مردم یار، سهیم کردن مردم در تصمیم گیری، خروج صنعت خودرو از مافیا، پرداخت حقوق به زنان خانه دار، ساخت مسکن برای کارگران، یا خود آق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسن رضایی به نفع رییسی کنار نمی رود/برگزاری همایش بزرگ انتخابات با حضور چهره کشوری

محسن رضایی به نفع رییسی کنار نمی رود/برگزاری همایش بزرگ انتخابات با حضور چهره کشوری