مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 06:102021-06-08اقتصادي

کارشناس اقتصاد مسکن: دولت آینده باید قانون جامع مسکن را اجرا کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، دکتر محمود فاطمی عقدا، کارشناس اقتصاد مسکن در برنامه گفتگوی اقتصادی با بیان اینکه طبق قانون اساسی دولت ها موظف به تأمین سرپناه مناسب برای مردم هستند گفت: - فاطمی عقدا اظهار کرد: اگر قانون جامع مسکن محور برنامه ها قرار گیرد منابع مالی مورد نیاز برای ساخت مسکن هم تأمین خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، دکتر محمود فاطمی عقدا، کارشناس اقتصاد مسکن در برنامه گفتگوی اقتصادی با بیان اینکه طبق قانون اساسی دولت ها موظف به تأمین سرپناه مناسب برای مردم هستند گفت: هر یک از دولت ها سیاست هایی را در حوزه مسکن پیاده کرده اند.

وی با اشاره به آخرین قانونی که در حوزه مسکن کشور تصویب شده گفت: آخرین و جامع ترین قانون، قانون مسکن کشور است که تمام ماده ها و بند های این قانون به موضوعات مختلف در این زمینه از جمله تأمین زمین و منابع مالی و مالکیت و استیجار پرداخته، اما بنابر دلایلی کشورمان همچنان با معضل مسکن مواجه است.

فاطمی معتقد است سیاست های نادرست دولت یازدهم و دوازدهم در حوزه مسکن و رویکرد منفی نسبت به طرح مسکن مهر ، این بازار را به حالت رکود درآورده و تولید مسکن را با مشکل مواجه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناس اقتصاد مسکن: دولت آینده باید قانون جامع مسکن را اجرا کند

کارشناس اقتصاد مسکن: دولت آینده باید قانون جامع مسکن را اجرا کند