مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 05:502021-06-08اقتصادي

مشارکت 6 هزار فردیسی در طرح اکرام ایتام و محسنین


رییس کمیته امداد امام (ره) فردیس گفت: تعداد حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین فردیس به بیش از 6 هزار نفر رسید.

- ، حسین باریکانی صبح سه شنبه در حاشیه بازدید از یکی از مراکز نیکوکاری فردیس با اشاره به توجه و استقبال مردم نیکوکار به طرح اکرام ایتام و محسنین اظهار کرد: در سه ماهه نخست سال جاری، بیش از یک هزار نفر از نیکوکاران فردیس در طرح اکرام و محسنین ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه در طرح اکرام ایتام و محسنین حامیان با شماره کارت اختصاصی وجوه اهدایی را به حساب فرزندان معنوی خود واریز می کنند افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون معادل یک میلیارد تومان از سمت حامیان به حساب فرزندان مددجویان کمیته امداد امام (ره) فردیس در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین واریز شده است.

رییس کمیته امداد امام (ره) فردیس افزود: در حال حاضر حدود 200 فرزند طرح اکرام ایتام و 376 فرزند طرح محسنین مورد حمایت کمیته امداد فردیس می باشند که توسط بیش از 6 هزار حامی حمایت می شوند.

وی افزود: با واریز بیش از 4 میلیارد و 600 میلیون تومان به حساب ایتام و فرزندان محسنین توسط حامیان فردیس رشد 100 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته رقم خورد.

وی استفاده از بسترهای الکترونیکی را برای جذب حامیان میسر دانست و افزود: مشارکت حضوری و مراجعه به دفاتر کمیته امداد در قالب این طرح فعلاً انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 6 هزار فردیسی در طرح اکرام ایتام و محسنین

مشارکت 6 هزار فردیسی در طرح اکرام ایتام و محسنین