مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 05:002021-06-08ورزشي

انتظار 4 ساله یک شهرستان برای احداث زمین چمن


کلنگ احداث زمین چمن در شهرستان سیروان در سال 97 به زمین زده شد این درحالی است که اکنون بعد از گذشت 4 سال این پروژه پیشرفت چندانی نداشته و به معضل جدی برای ورزشکاران تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، سیروان شهرستانی محروم واقع در استان ایلام است که در بخش های مختلف زیرساختی مشکلات زیادی دارد و با وجود اینکه 10 سال است سیروان به شهرستان ارتقاء یافته اما هنوز شاهد تغییرات چندانی نبوده است.

  کمبود امکانات ورزشی و زمین چمن باعث می شود جوانان این شهرستان نسبت به ورزش بی انگیزه شوند؛ هرچند تا کنون نیز سختی هایی را به جان خریده و مشکلات زیادی را تحمل کرده است.

اکنون صدای ورزشکاران بلند شده و صبر و تحملشان به پایان رسیده است؛ آنها خواستار تامین وسایل ورزشی مورد نیاز و همچنین احداث زمین چمنی که 4 سال است بلاتکلیف مانده هستند؛ هر ساله فوتبالیست های این منطقه جهت برگزاری مسابقات و تمرین ها به ناچار مجبورند به شهرستان دیگری بروند و این موضوع تا کنون نظر مسوولین مربوطه را به خود جلب نکرده است.

  علاوه بر این با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و بحث غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و علاقه شدید جوانان این منطقه نسبت به روی آوردن به ورزش فوتبال آماده سازی و تحویل این پروژه حائز اهمیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار 4 ساله یک شهرستان برای احداث زمین چمن

انتظار 4 ساله یک شهرستان برای احداث زمین چمن