مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 05:002021-06-08فرهنگي

افزوده شدن اعتبار بهارانه کتاب درصورت استقبال مخاطبان


معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اگر در دوره بهارانه کتاب خریداران علاقه نشان بدهند و از آن استقبال کنند به اعتبار در نظر گرفته شده افزوده می شود.

- به نقل از روابط عمومی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، محسن جوادی معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره طرح های توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی ها (طرح های فصلی فروش کتاب) با اشاره به اهداف اولیه و ثانویه این طرح ها گفت: باید در قالب طرح های مختلف از کتابفروشان حمایت کنیم و با سیاست های درست به تقویت فعالیت های آن ها کمک کنیم؛ تخفیف تنها راه حمایت نیست بلکه باید مسیرهای مختلفی را طی کنیم.

وی افزود: باید تلاش کنیم کتابفروشان به جایگاه واقعی خود دست پیدا کنند و به عنوان پاتوقی برای مردم قرارگیرد که نه فقط مکانی برای فروش کتاب بلکه محلی برای عرضه فکر و جایی برای گفت وگو بین نویسنده و مخاطبان باشند.

یک سیاست و یک راه نمی تواند به تنهایی به توسعه فرهنگ کتابخوانی منجر شود و برای رسیدن به چنین هدفی باید مسیرهای مختلفی طی کنیم و بحث طرح های توزیع یارانه از طریق کتابفروشی ها در واقع نقش حداقلی در برآورده کردن هدف اصلی را دارد.

معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه گفت: هدف اصلی باید با مکانیزم ها و ساز و کارهای جدی دنبال شود و نیاز به اصلاح مقر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزوده شدن اعتبار بهارانه کتاب درصورت استقبال مخاطبان

افزوده شدن اعتبار بهارانه کتاب درصورت استقبال مخاطبان