مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 04:202021-06-08پزشكي

بهترین نوشیدنی ها برای لاغر شدن


تابستان نزدیک است و آبمیوه های شیرین و خوشمزه به زودی دوباره وارد رژیم غذایی ما می شوند و اتفاقاً راه خوبی برای هیدراته نگه داشتن بدن در روز های گرم سال هستند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صداوسیما، همه می دانیم که تقریباً همه ی آبمیوه های صنعتی دارای قند افزوده اند، به جز برند هایی که مطمئن هستید آبمیوه های صد در صد طبیعی ارائه می دهند.

یکی از راه های اینکه مطمئن باشید آب میوه ای که مصرف می کنید کاملاً طبیعی است و قند زیاد و مواد افزودنی ندارد این است که خودتان در خانه آبمیوه تهیه کنید.

اگر خودتان آبمیوه درست کنید هم از سلامت آن مطمئن هستید و هم آزادید هر نوع میوه ای را که دوست دارید در آبمیوه گیری بریزید و از نوشیدن آن لذت ببرید.

در ادامه آبمیوه هایی را به شما پیشنهاد می دهیم که در این تابستان می توانید امتحانشان کنید و چند کیلو اضافه وزنی را که از زمستان برایتان مانده کم کرده و ضمناً ویتامین ها و مواد معدنی مهم و خوبی به بدنتان برسانید.

آب هندوانه آیا آب میوه ای سرحال کننده تر از یک لیوان آب هندوانه ی خنک می شناسید؟ هندوانه فواید زیادی برای سلامتی دارد، از ریکاوری بهتر بعد از تمرین و ورزش گرفته تا کاهش ریسک برخی از سرطان ها.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین نوشیدنی ها برای لاغر شدن

بهترین نوشیدنی ها برای لاغر شدن