مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 04:152021-06-08ورزشي

نخستین تغییر شیمیدر قم برای فصل جدید لیگ برتر بسکتبال


نخستین انتصاب رسمی در باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر قم به منظور حضور پرقدرت در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، هنریک درغوکاسیان مدیرعامل و مالک باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر بعد از عدم راه یابی این تیم به فینال رقابت های فصل قبل فنی به تمرین و برنامه های آماده سازی می پردازد تا با قدرت در بزرگترین رویداد ورزشی سال جاری جهان به میدان برود.

این رشته ورزشی فصل 1400 – 1399 مسابقات باشگاه های برتر خود را با رقابت 16 تیم در دو گروه هشت تیمی و در نهایت با قهرمانی شهرداری گرگان، نایب قهرمانی مهرام تهران و رتبه سومی شیمیدر قم به پایان رساند، لیگی که دوره جدید آن به احتمال فراوان همانند سال های گذشته از فصل پاییز استارت خواهد خورد.

شیمیدر قم یکی از تیم های مصمم به حضور پرقدرت در دوره جدید رقابت های لیگ برتر بسکتبال ایران است، تیمی که از سال 1398 به نمایندگی از قم در لیگ برتر حضور می یابد و بعد از لیگ نافرجام 199 – 1398 در لیگ برتر فصل 1400 – 1399 رتبه سوم را برای ورزش قم به ارمغان آورد.

انتصاب جعفریان به عنوان مدیر اجرایی جدید باشگاه و سرپرست تیم بسکتبال شیمیدر در حالی صورت گرفت که در فصل سپری شده پیکارهای لیگ برتر مسوولیت سرپرستی تیم شیمیدر قم بر عهده هادی عامری بود و عاشور گل محمدی نیز مسوولیت مدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین تغییر شیمیدر قم برای فصل جدید لیگ برتر بسکتبال

نخستین تغییر شیمیدر قم برای فصل جدید لیگ برتر بسکتبال