مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 04:152021-06-08اقتصادي

صرفه جویی بیش از هزار میلیاردی با ساخت ایستگاه های تقلیل فشار در فارس


در پی انجام موفق ساخت و مونتاژ 5 ایستگاه تقلیل فشار با به کارگیری اجناس راکد و مازاد انبار در شرکت گاز استان فارس، ساخت 260 ایستگاه اندازه گیری و تقلیل فشار گاز جهت گازرسانی به شهر خاش استان سیستان و بلوچستان به همت متخصصان این شرکت آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مدیرعامل شرکت گاز فارس در این باره گفت: در فاز یک این طرح، ساخت 215 ایستگاه اندازه گیری گاز به همراه بازسازی و تعمیر 34 ایستگاه میترینگ و تقلیل فشار در حال انجام است و ساخت 45 ایستگاه اندازه گیری و تقلیل فشار نیز در فاز دوم انجام می شود.

غلامعباس حسینی اظهار داشت: اجرای این طرح در مجموع صرفه جویی اقتصادی معادل هزار و 640 میلیارد ریالی را برای شرکت گاز فارس به همراه دارد.

وی افزود: ساخت ایستگاه های اندازه گیری گاز علاوه بر استفاده از موجودی انبارها، جلوگیری از تخریب کالا و انباشت بیش از حد کالا، باعث کاهش هزینه ها، پاسخگویی به موقع به نیاز واحدهای تولیدی وصنایع استان و صرفه جویی قابل توجه برای شرکت گاز استان می شود.

او گفت: ساخت چهار دستگاه ایستگاه 20000 TBS و یک دستگاه ایستگاه تقلیل فشار با ظرفیت 80000 متر مکعب بر ساعت از موجودی انبار با هدف کاهش هزینه پروژه گازرسانی به شهر خاش از توابع سیستان و بلوچستان نیز منجر به صرفه جویی 127 میلیارد ریالی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرفه جویی بیش از هزار میلیاردی با ساخت ایستگاه های تقلیل فشار در فارس

صرفه جویی بیش از هزار میلیاردی با ساخت ایستگاه های تقلیل فشار در فارس