مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 04:102021-06-08سياسي

انتخابات شورای شهر بندرعباس الکترونیکی برگزار می شود


انتخابات شورای شهر بندرعباس الکترونیکی برگزار می شود.

- بندرعباس - استاندار هرمزگان گفت: انتخابات شورای شهر بندرعباس الکترونیکی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فریدون همتی دوشنبه شب در نشستی با خبرنگاران در خصوص اهمیت فرآیند برگزاری انتخابات اینگونه اذعان داشت: با توجه به اینکه در آستانه ی انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا هستیم و همانگونه که همه ی ما می دانیم انتخابات یکی از اموری است که دارای مزیت های فراوانی است و مردم مثل همیشه تلاش کرده اند تا با مجاهدت و پاسداری این اصل و اهمیت آن را با حضور در انتخابات بتوانند انقلابی دیگر را تداعی کنند.

وی عنوان کرد: هر ایرانی وظیفه دارد برای حفظ عزت و عظمت کشور در این انتخابات شرکت کند تا از هر حربه ای که دشمن قصد دارد آرمان های انقلاب را کم رنگ کند مصون بمانند.

به گفته همتی، این کشور در مسیر هدایت گری در جامعه جهانی قدم بر می دارد و با تکیه بر توان های خود در تمام نقاط جهان تجلی پیشرفت های فراوانی برای کشور بوده است.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: انتخابات یکی از ارزشمندترین ارزش های انقلاب اسلامی است که این حق را به مردم داده است تا آینده ی خود را تعیین کنند، بنابر این مردم قطعاً بر اهمیت انتخابات واقف هستند و می دانند که میراثی است که از سوی شهیدان و رهروان انقلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات شورای شهر بندرعباس الکترونیکی برگزار می شود

انتخابات شورای شهر بندرعباس الکترونیکی برگزار می شود