مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 04:052021-06-08اقتصادي

نصب کنتورهای هوشمند برای 3هزار مشترک پرمصرف در کردستان


مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از اجرای فاز دوم پروژه نصب کنتورهای هوشمند برای مشترکان پرمصرف در سطح استان کردستان خبر داد و گفت: - هیوا لهونیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج از اجرای پروژه نصب کنتورهای هوشمند برای مشترکان پرمصرف در سطح استان کردستان خبر داد و اظهار کرد: فصل دوم اجرای طرح فهام به مشترکان پرمصرف خانگی، تجاری، اداری و کشاورزی اختصاص یافته است، این طرح با هدف پایش وکنترل میزان مصرفی برق مشترکین اجرا شده است.

وی افزود: کنتورهای هوشمند، راه کاری است که می توانند بخوبی رفتار مشترکان پرمصرف را کنترل کرده و آنان را در ردیف مشترکان با مصرف متعادل ( مشترکین خوش مصرف ) قرار دهد.

لهونیان با اشاره به اجرای فاز دوم این طرح افزود: اجرای فاز دوم طرح آغاز شده و حدود 3 هزار مشترک را در استان کردستان شامل می شود.

وی نصب کنتورهای هوشمند را پیش نیاز اعمال برنامه های مدیریت مصرف دانست و افزود: برای اعمال تعرفه های مختلف در ساعات اوج مصرف برق یا حتی خارج از آن زمان، نصب این کنتورها ضروری است.

لهونیان خاطر نشان کرد: کنتورهای هوشمند به عنوان راهی برای رصد میزان مصرف مشترکان، برای بیش از 90 درصد از مشترکان دیماندی و برای بیش از 50 درصد از مشترکان کشاورزی نصب و راه اندازی شده و در آینده نزدیک کنتورهای هوشمند برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب کنتورهای هوشمند برای 3هزار مشترک پرمصرف در کردستان

نصب کنتورهای هوشمند برای 3هزار مشترک پرمصرف در کردستان