مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 04:002021-06-08اجتماعي

شرایط برگزاری امتحانات پایان سال در دبیرستان های تهران


امتحانات حضوری دانش آموزان با رعایت پروتکل های بهداشتی و اختصاص اتاق های قرنطینه برای دانش آموزان با بیماری های زمینه ای در حال برگزاری است اما سختی سوالات با توجه به آموزش مجازی گلایه هایی را در پی داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، امتحانات پایان سال تحصیلی دانش آموزان پایه نهم به دلیل تاثیر نمرات در هدایت تحصیلی و انتخاب رشته و پایه دوازدهم با توجه به تاثیر 30 درصدی نمره در نتایج کنکور سراسری، در شرایط اپیدمی کرونا با تصمیم وزارت آموزش و پرورش به صورت حضوری برگزار می شود.

امتحانات سایر پایه های تحصیلی نیز به صورت غیرحضوری و با تفویض اختیار به شورای مدارس و معلمان با بهره مندی از روش هایی همچون ارزشیابی های مستمر، مشارکت دانش آموزان، پرسش و پاسخ، حل تمرین، انجام پروژه، آزمون های آنلاین و آفلاین تعیین می شود.

اعتراض هایی به برگزاری حضوری امتحانات پایه های نهم و دوازدهم در شرایط اپیدمی کرونا از سوی دانش آموزان، اولیا و برخی کارشناسان شکل گرفت اما در نهایت با موافقت و تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، امتحانات این پایه های تحصیلی از 27 اردیبهشت به صورت حضوری، هماهنگ و کشوری آغاز شد و مسئولان آموزش و پرورش اعلام کردند که سوال های امتحانات متناسب با آموزش مجازی و شرایط کرونایی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط برگزاری امتحانات پایان سال در دبیرستان های تهران

شرایط برگزاری امتحانات پایان سال در دبیرستان های تهران