مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 03:552021-06-08سياسي

امنیت و عزت کشور در گرو حضور حداکثری و مشارکت مردم در انتخابات است


نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان گفت: حضور مردم در پای صندوق های رای یک تکلیف بوده و عزت، امنیت و اقتدار کشور در گرو حضور حداکثری و مشارکت مردم در انتخابات کشور است.

- حجت الاسلام جواد مجتهد شبستری در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، در خصوص انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و حضور مردم در پای صندوق های رای اظهار داشت: امروزه حضور در انتخابات فقط یک حق نیست که کسی بتواند بگوید من از حق خود صرف نظر می کنم و در انتخابات مشارکت نمی کنم بلکه تکلیف است که عزت، امنیت و اقتدار کشور در گرو حضور حداکثری و مشارکت مردم در انتخابات و تعیین سرنوشت کشور است.

وی ادامه داد: با توجه به تهدیداتی که از طرف دشمنان خارجی و مزدوران داخلی برای کشور ما انجام می شود و مردم را به عدم مشارکت در انتخابات دعوت می کنند، حضور در انتخابات و مشارکت حداکثری یک پاسخ محکم، قوی و روشن به یاوه گویان این مرز و بوم خواهد بود.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در ادامه تصریح کرد: حضور مردم در پای صندوق های رای و مشارکت آنان در سرنوشت کشور خود قلب امام زمان (عج)، روح شهدا و امام راحل را شاد و خوشنود و دشمنان میهن اسلامی را از فتنه گری ناامید می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت و عزت کشور در گرو حضور حداکثری و مشارکت مردم در انتخابات است

امنیت و عزت کشور در گرو حضور حداکثری و مشارکت مردم در انتخابات است